Det var bättre förr

Hej hopp i galoschen! Har egentligen inte tid med det här, har massa som ska göras. Har många bilder som ska redigeras och göras snygga för utställing och affischer, ska fixelifixa massa grejs till vår julshow, göra klart rester i skolan och sen har jag ett omprov i matte också, plus ett privatliv som är ett dagligt och stundligt pendlande mellan ordning och kaos. Men det funkar. Man ska ju inte klaga. Tittade nyss på en sneakpeak på årets julkalender. Egentligen är jag inte så intresserad. Men alla andra är ju det. Varför är det så? Varje år blir det alltid en fet debatt om julkalendern. Onödigt egentligen. Och föresten kommer jag nog alltid hålla kvar vid min åsikt om att det var bättre förr. Jag menar vilken julkalender kan slå Mysteriet på Greveholm eller min absoluta favorit När karusellerna sover? Jaja, måste göra mig klar för en powerwalk med Agnes nu, vi hörs!

Shit vilken nostalgitripp till barndomen. Jag kommer ihåg att vi hade den inspelad på band och satt och tittade på den så ofta vi kunde. Det var verkligen bättre förr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0