Crazy bananas

Godkväll!
Jag o min kära Clara coolhänger i mitt rum och gör feta håruppsättningar! O äter skumtomtar....o pratar.....o bara najsar oss! Har haft en asmysig kväll med middag o allt. Imorgon kommer Karro min kära till stockholm för lite helgpartyyyy! Har inte träffat den bruttan på typ ett halvår? Suuuuuuukt.
Claras snyyga uppsättning på min knopp!

Idag var en superskön dag, två lektioner och så lite dans på det, nu börjar vi verkligen repa inför alla föreställningar! Efter skolan blev det fika med Nathalie, Moa, Karin, Emelie och Camilla. Asmysigt! Sen körde jag, Moa, Marcus o Nattis extramatte, så duktigaaaa.
Nu blir det mera godiskäk, chingling!
Hårgrejor för hela slanten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0